Często zadawane pytania


Nie pamiętam hasła do pbnails.pl?

Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "przypomnienie hasła". Podaj adres e-mail. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłana wiadomość , z jednorazowym hasła, które będziesz mógł zmienić.

 

Czy wszystkie produkty widoczne w sklepie są dostępne "od ręki"?

99,9% produktów dostępna jest „od ręki”. W przypadku braku jakiegokolwiek produktu klient zostaje poinformowany o tym fakcie telefonicznie lub mailowo.

 

Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa tabela opłat znajduje się tutaj.

 

Nie znalazłam na Państwa stronie kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?

Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.

 

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Tak, sklep pbnails.pl realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Za takie zamówienia należy zapłacić kartą lub przelewem.

 

Czy złożenie zamówienia jest równoznaczne z obciążeniem karty?

Tak. Pozytywna autoryzacja karty jest równoznaczna z przelaniem środków z konta klienta na konto sklepu pbnails.pl.

 

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

 

Złożyłam /-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy można wysłać je jedną przesyłką?

Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem.

 

Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?

Tak.

 

Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?

Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

 

Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez pbnails.pl podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.

 

Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia ?

Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej. W celu ustalenia godziny doręczenia, oraz ewentualnej zmiany adresu prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DPD.

 

Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Prosimy o kontakt z przedstawicielem firmy DPD (DPD infolinia 0801 400 373 lub (022)577-55-55 ; na stronie można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego www.dpd.com.pl).

 

Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej firmy DPD. W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DPD: www.dpd.com.pl Dodatkowo można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej: www.dpd.com.pl

 

Dostałam uszkodzoną przesyłkę, co zrobić w takiej sytuacji?

Wszystkie wysyłane przez nas paczki są profesjonalnie pakowane. Każda przygotowywana przez nas przesyłka pakowana jest w karton bądź w kopertę bąbelkową odpowiednio zabezpieczająca zawartość zamówienia przed uszkodzeniem. Paczka zabezpieczona jest solidna taśmą z logo „Perfect Beauty”. W każdej paczce zamieszczamy paragon fiskalny lub fakturę VAT za zakupione u nas produkty.


Odbierając paczkę od kuriera prosimy zwrócić uwagę czy paczka nie jest naruszona tzn. czy jest zachowana taśma z napisem logo „Perfect Beauty” oraz czy paczka nie nosi śladów uszkodzenia. W przypadku wątpliwości prosimy o otwarcie przesyłki przy kurierze. Jeżeli otwarcie uszkodzonej przesyłki nastąpi bez udziału kuriera należy niezwłocznie zadzwonić na infolinię DPD i wezwać kuriera z powrotem w celu spisania protokołu szkody. Oryginał protokołu musi być następnie wysłany do siedziby firmy Perfect Beauty i stanowi podstawę do reklamacji.

 

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. W przypadku gdy ma być wystawiona faktura prosimy o podanie danych faktury podczas składania zamówienia.

 

Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?

Do każdego zamówienia dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT

 

Mieszkam w Nowym Sączu / w okolicach Nowego Sącza, czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionych produktów?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Podczas składania zamówienia proszę wybrać formę wysyłki „odbiór osobisty” Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się drogą mailową lub telefonicznie i ustalimy dzień i godzinę odbioru. Zapłata za zamówienie może nastąpić przy odbiorze produktów w siedzibie firmy.


    Strona wymaga obsługi ciasteczek do prawidłowego działania. Po więcej informacji o danych przechowywanych w ciasteczkach zobacz naszą stronę polityki prywatności. By zaakceptować ciasteczka, proszę kliknąć na przycisk Zamknij. zamknij